neljapäev, september 21

Ei tea, miks aeg kaob käest....

Olen vahepeal saanud väga vahva paki Kanadast. Favorite Color Swap jõuis lõpule, a minul on nüüd mõned väga ilusat rohelist tooni lõngad ja eriti armsad silmusemärkijad juures. Pluss veel ilusaid, rohelisi asju :) Silmusemärkijad olid tõeliselt armsad, kilpkonnadega. Ja kui ma kunagi arvasin, et selliseid asju ma ei kasuta, siis nende puhul ei saanud kiusatusele vastu panna ja panin lihtsalt kaunistuseks ühe pooleli oleva töö jurde :)No ja nuhtlus oli ka, sest kassile saadeti maiust ja tundub, et pean seda edaspidigi ostma hakkama. Ühel päeval, kui olen uue kaamera saanud, panen paremad pildid üles.

Saatjaks Jenni. Ise saatsin ma paki Erinile, aga pole veel infot, kas ta on selle kätte saanud.

I got my Favorite Color Swap package. Jenny sent lovely green stuff. I absolutly love stitchmarkers (some day, when I get new camera, I will post better pictures) and my cat loves his "sweets". This green color is right and I want thank you very much, Jenny!
Ja selle paki pildid, mis saatsin Krisile Sokikoti vahetuse raames.

And ther is also pictures about KSKS package I sent to Kris.

Päevalill, mis salaja ennast kasvuhoonesse kasvama sättis
Here is sunflower, who was so sly and sneaked live in greenhouse.

3 kommentaari:

Kati ütles ...

Hei-hei!
Käisin vaikselt Su clustermap´i piilumas- väga vahvalt "mummuline" on ta sul :)
Ja need Su vahetusprojektid on ikka hirmus põnevad! Täitsa kahju kohe, et ma niii enesekriitiline olen. Nüüd juba põen vaikselt selle SKS-i pärast- Isetegijas olid mõnede kotivahetuse kottide kohta sellised kommentaarid, et ...
Ole tubli!
meie

C+SK ütles ...

Oh my god, look at that sunflower!!! That is wonderful!!

Deborah ütles ...

your swaps are faboulous... I hope I get as lucky!