reede, juuli 27

Vaat, kuidas saab teada, kes su blogi loeb :) Tuleb vaid ilus (ilma irooniata) test üles riputada ja kohe läheb riburada testimine päevikuid mööda edasi. Aga üles panin ma tulemuse just seetõttu, et oligi ilus test. Nagu ma Vardamoorile kirjutasin, siis selles päevikus, kus ma seda märkasin (aadressi lasin enne kaduma, kui viidata taipasin) oli meesterahvas saanud tulemuseks imeilusa oranzi hinge :) No ma lootsin ka, et ilus roheline tuleb. Kuid niimoodi esitatult on ka pruun kaunis :)

Aga vanadest asjadest ehk lugusid mudast ja Aitadest. Nagu Kayl oma blogis juba kirjutas, oli me muda kogumise-pakendamise aktsioon kindla eesmärgiga tegevus. Eelmisel nädalavahetuse kolme päeva veetsid saarel Aitad - ligi 70 asjalikku käsitöösõpra. Meie tublide õpside abil korraldasime neile reedel pisikese käsitööklasside ülevaatuse (kahe kooli käsitöömajad said üle vaadatud). Laupäeval Kärdlas toimunud käsitöölaadal said soovijad õppida nõelavilti ja lõngalilli meisterdama. esimene nimetatud töötubadest toimus Kayli tublil utsitamisel. Veel vaadati üle gümnaasiumi käsitöömaja, külastati Ave Alavainu Ave Vita maja ja kuulati muuseumis juttu hiiu pitsist.
Õhtu veetsime Mihkli talumuuseumi õuel, kus räägiti lugusid hiiu keeles, esineti ja jagati auhindu. Kõikide maakondade esindajad said kaasa "lambapakikese" (suvepäevade teema oli nimelt "Lammas"). Pakikeses sisaldus eelmainitud muda, mis lammastega väga otseslt seotud :) Lambaid ju ammusest ajast meres pestud ja ju seda muda neile ikka külge jäi. See konkreetne muda on ka väga tervistavate omadustega. Lisaks mudale oli ka "maarammu" pruunide jubinate näol, mida lammastelt saada võib. Saladuskatte all olgu õeldud, et seekord olid need täitsa "rosinad šokolaadis" maitsega. Veel oli kimbuke nõmm-liivateed maitseaineks (mhmm...kuidas hiidlane seda kutsuski - oli see lambakusitee?).
Eriti väsimatud Aitad suundusid peale kaheksat õhtul veel Kassarisse Hiiu Folgile.
Pühapäev oli koosoleku päev.
Need olid kolm väsitavat aga igati vahvat päeva. Kuna mina sebisin öömaja ja toitudega, siis kingiks sain ma vahva lambaga kotikese. Osavõtjatel oli kodune ülesanne meisterdada üks lammas ja mul anti õigus ligi 60 imeilusa ja eriti toreda isendi hulgast valida, siis ei olnud see lihtne ülesanne, aga Oskar (nii ma ta ristisin) tegi mulle silma ja nii ta nüüd minuga koos on.
Ah jaa...teine koduülesanne oli Aitadel ka - kasutada kuskil hiiu pitsi. Ka seal olid superilusad tööd, aga kuna fotokas siis minuga koostöö lõpetas, jäid need pildile püüdmata.

Rohkem pilte siia ei pane - äkki osalistele ei meeldi. Kes siiski näha tahab, küsige, saadan lingi albumile.

Kommentaare ei ole: