teisipäev, jaanuar 1


Nii heade soovidega, nagu täna soovitud on, saab tulla ju ainult hea aasta! Aitähh kõikidele soovijatele ja et teil ka kõige pöörasemad ilusad unistused täituksid!
Mina võtsin aasta esimese suurematööna ette oma läpaka puhastamise. No tegelikult oli see karjuv vajadus, sest tikkimismasina programm on vaja installida ja see tahab palju ruumi laiutamiseks.
Näppu jäid pildid septembrist-detsembrini, mõned panen vaatmiseks teilegi.
Fotokas jäi eelmisel aasta kevadel kuidagi unarusse. Kahtlustan, et "süüdi" oli see sama lapakas, mis minuga koostööst loobus ja ka varasema fotovaru kosmosesse läkitas. Nojah, tuju kadus, kuni selle sülelooma jälle tööle sain.


suuremad pildid Flickris, keskel on pilt sookurgedega ;)
Olen palju mõelnud, et mida ma sellelt aastalt ootan (no nt et suvel rohkem puhata saaks, või et õde võtaks plaani mind tädiks teha, või et paar head tuttavat tütarlast "pika puhkuse ette võtaks, või et saaks majale uue sooja kasuka ümber), aga enamus on sellised minust natuke vähe sõltuvad (jaja, ka esimene soov :)) Aga pildistamist tahan ma küll rohkem õppida.

I cleaned my laptop and found some photos from autumn. This year I want to learn how to use my camera right and make beautiful photos :)

2 kommentaari:

Kati ütles ...

no ma ei tea- enne kui Sa nooremalt õelt enda tädiks tegemist nõudma hakkad võiksid selle töö ikka ise ka järgi proovida! :)))))

Anonüümne ütles ...

But your pictures are already beautiful. I don't know if I can take more beautiful pictures of the area you live in!