reede, juuni 13

Elu on kiire, aga see pole ju ometi uudis :) Kui keegi arvas, et õpetaja saab puhata, kui tunnistused kätte jagatud, peab oma arvamust muutma ;) Aga täna võtsin aja oma "õuekontoris" ja panen uudised kirja. Väljas on päike ja soe, ning mõningad meist lasevad silma kiirelt looja.





Aga uudiseid on käsitöö"rindelt". Minu jaoks sai läbi rahvusvaheline põllevahetus. Teisipäeval sain Soomest paki. Välja tuli sellest imeilsu ja väga korrektselt õmmeldud põll ja kaks vahvat konnaprintsiga rätikut :) Hedgehod'i blogi olin hakanud lugema juba paar kuud tagasi - mulle meeldisid tema lapitööd. Ja kui ta andis vihje (mida ma enam leida ei suuda), et tema põll ei lähe eriti kaugele, lootsin et minu pakk ehk tuleb Vaasast. Olen väga-väga rahul, et sellest vahetusest osa võtsin. Minu tehtud põll läks teele üle ookeani. Saajal blogi pole, aga kui teada saan, et kohale jõudis saab pilt siia. Ega ma oma tööga rahule jäänud, kuigi kangad olid ilusad. Pisike motiiv minu tehtust ka.
Here is little bit of my apron

Teine uudis, või mis uudis see enam, et on ilmunud väga lahe lapitöö raamat. Ma harva olen raamatutest nii! suures vaimustuses. Palju lahedaid ideid, mida inspiratsiooniks kasutada. Õpetused ka head.



Life is so busy, but it's not the news, isn'i it?
Two days ago I got package from Finland. I had feeling that inside of big envelope is my new apron. Dear Hedgehog THANK YOU SO MUCH! I really do love that apron, you don't have to doubt it :)

I have been reading Your blog about a two months now. Few days agao I read hint, that Your package won't go far and so I kept my fingers crossed :)

I'm glad that I took part of that swap

Today I got new quiltingbook. It's a great book from Estonian quilt artist Marja Matiisen and it's full of inspire

Aialine käsitöö on kasepakust lõigatud ketta sisse maitsetaimede aiakese tegemine. Pildil pole taimekesi veel näha. Sellest saab ilmselt ka minu aianurk, mida aeg-ajalt pildile püüda
My herb's garden

Aiaga seoses on ka ilmselt meie valla inimeste kõige suurem soov - vihma tahaks! Juba mai algusest pole sadanud (kui need 3x3 tilka välja arvata, mis üleeile tibas). Maa on juba suhteliselt kõrbe värvides. Meie kodune liivane muld näeb hetkel välja selline....
Ah et kus see muld on? Siin veidi ongi, nii u 7 cm :) See on, kui elad endisel merepõhjal.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jagan täielikult su vaimustust selle raamatu osas. Hankisin ta juba mõnda aega tagasi aga käin endiselt "silimas" :D

Kati ütles ...

Hei! Meil sajab täna vihma! Ja täitsa korralikult! Palamullal on see selle kevad-suve esimene vihm ja meil oli veel pump katki ja teine kaev jõudis juba kuivaks jääda....

KK ütles ...

Üks küsimustik on liikvel, sulle ka pall!
http://kuduvkoeraomanik.blogspot.com/2008/06/ksimused-ja-vastused.html

Hobbygåsa ütles ...

So beautiful photos! Have a really nice summer!