neljapäev, august 6

On aeg saada üle sellest letargiast ja asuda jälle kirjutama.

Tegemisi on olnud palju, tehatahtmist kuidagi vähe, aga ehk selleaastane ilus suvi (ja ärge te mandrikad nüüd arvake, et iidlane on segi) on veidi energiat andud. Päikest on olnud piisavalt ja veidi vihma ka - parasjagu nii palju, et kastma ei peaks. Olen oma ilmaraamatusse kirjutanud, et 4 päeval sadas ja mõnel päeval (vist kuuel) korraks kribas või oli öösel veidi sadanud.

Tasahaaval panen oma väheste käsitööde pildid ka üles, aga praegu on aeg tänusõnu öelda.

Suur aitäh Susanile , kes tegi mulle 4aastaaja lapitöövahetuses ilusa rohelise seinavaibakese. Pildi laenasin tegija blogist :)

mulle

THANK YOU Susan! I really love that quil!

Mina saatsin sel korral töö Austraaliasse Tracyle ja oli see selline. Normaalsed inimesed ei lõika ju uusi kangaid katki, aga sel korral hekseldasin neid mõnuga. Idee allikaks oli üks Spets Burda, aga numbrit ei mäleta. Teema oli sel korral monokromaatilised värvid.

minu

Miks ma neist vahetustest osa võtan? Ikka selle pärast,et oleks põnevaid töid mujalt maailmast. Mõlemad saadud 4SQS tööd on hoopis teistsugused kui ma ise oleksin teinud, ja väga ilusad seejuures.