teisipäev, aprill 3

Kevad on koolis õudne aeg - meeletult igasuguseid üritusi, võistlusi jne. Minu meelest võiks lausa riigi poolt otsustada, et kevadine kooliveerand tunnivabaks.
Nojah, igatahes käsitööks aega ei jää. Õmblusmasin, mille ähvardasin peale linnas (Tallinnas siis) käiku välja vedida, seisab rahulikult oma endisel koha.
Aga...ma arvan, et oleks viimane aeg Swappers Anonymous luua. Vardakeerutaja juba otsis taolist kohta ja mina oleks ka kindel kandidaat - esimesed kolm kuud suutsin ennast ohjeldada ja nüüd siis ikka libastusin. Aga kuidas ma saingi jääda kõrvale nii lahedast vahetusest nagu seda on Värvipakivahetus Eelmisel suvel võtsin sarnasest rahvusvahelisest vahetusest osa ja jäin väga ahule. Aga ma tean, et Eesti oma pakivahetused on ka väga armsad :)
Ja muidugi, kui juba libastuda, siis ikka täiega. Registreerisin ennast ühe soojaga mitte-villase lõnga vahetusse - No Sheep Secret Pals Skein Swap. Registreerida saab veel 1. maini.

Kommentaare ei ole: