esmaspäev, november 5

Täpsustus tutavatele tütarlastele: olen Mardilaadal laupäeval ja pühapäeval. Enne peab pedagoogilise tööga tegelema :) Kuigi Mardilaadal sama plaanis ;) Võtke põnnid kaasa (huh, jube soovitus ilmselt, kui lähtuda eelmise aasta rahvamassist laupäeval) ja tulge näidake ennast :)
Ja nagu lugeda on, võin kohtuda ka mõne blogituttavaga ;)

I will be on St Martin's Day Fair on Saturday and Sunday. I help people from our craft-society to do some workshops. I hope it will be very interesting. Last year St Martins Day Fair pictures

3 kommentaari:

Hobbygåsa ütles ...

Wow, so much great craft! This looks awsome. If only I could visit... Thanks for all the pictures and information, and the translate. I would like to give you an award because you have a great blog. Copy the award from my blog and pass it on to someone you like to honor. Have a nice day!

Tiina ütles ...

On küll jube soovitus, eriti kui ma mõtlen oma poistele möödund aastal. Aga noh, ega ma neid jätta saa, seega kas kogu kamp või mitte keegi. Näis siis, mis olukorras mu närvikava nädala lõpuks on.

Kati ütles ...

ma küll ei tea kas Sa meid silmas pidasid, aga... me veel päris kindlad tulijad pole. Aga ehk siiski :)