esmaspäev, september 8

Terve kuu on eelmisest postitusest möödas. Kuidagi ei ole olnud viitsimist piltidega mässata. Keegi napakas on lapaka mälu igasugu pilte jms täis toppinud ja piltide töötlemine praegu arvutilt palju nõudev. Tõe huvides pean ütlema, et peale minu ei kasuta seda aparaati keegi. (nüüd on punastamise koht).
Et mis need pildid siia puutuvad? Mulle lihtsalt tundub, et kui ei oska nii hästi sõnu seada, siis peavad pildid selle puuduse korvama.

Tähtsamad asjad ennekõike. Juba paar nädalat tagasi sai minu jaoks lõpu Four Seasons Quilt Swap'i lapitöövahetus. Sain laheda ja väga hästi sobiva seinatekikese Hedgehog'ilt. Tuttav nimi, eks ole :) Jen oli ka selle armsa konnadega põlle autor, mille omanikuks ma kevade poole sain. Uskumatu, et kahes erinevas vahetuses saad ühe ja sama inimese töö. Aga kuna mulle need mõlemad tööd väga meeldivad, siis olen ülimalt rahul :) Pildi autor on Jen/Jen's photo

Minu tekike läks üle ookeani Brandyle. Tegin lihtsa ribadest aluse ja lasin masinal peale tikkida. Tagumisele poolele tikkis masin sildi ka. Järgmine kord võtan ka kindlasti osa.
swap

Four Seasons Quilt Swap is over for me. And I'm so happy that I took part of it. Look what lovely quilt with fishes I got from Hedgehog. She made apron with frogs too. That I got from Sassy Apron Swap. She makes beautiful sewing and I must say...send fishes to person who lives on island...its right decision :)
THANK YOU JEN for this gorgeous little quilt!!

The green quilt went from here to Brandy.

Ja siin on meie uus pereliige. Pildid on tehtud 3 nädalat tagasi, nüüd on ta juba tublisti suurem. Aga eks igaõhtune krõbistamine peab ka kuidagi mõjuma. Teine siilike pidi olema tublisti väiksem (õde olevat näinud). Peaks ka talle tee krõbinakausini selgeks õpetama.

Here is our new friend. Now she or he is much bigger. I took this photo 3 weeks ago. Every evening she/he come to eat Kitekat.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hedgehog! We also have at least one in the garden. Look here: http://www.flickr.com/photos/96853827@N00/2818613504/

Tracy ütles ...

Thankyou Siret for the beautiful quilt you sent me. I've added a photo of it to my blog. I love the quilt!

I'm sorry I can't read most of your blog. But have enjoed looking at the photos :D