teisipäev, jaanuar 23

Nüüd saan eelmist juttu täiendada. Ilmajaama kohapealt.
Ei ole mul neile midagi ette heita, teevad oma tööd hästi (muuseas, kui see Pärnu üleujutus oli, siis kuulsin mina küll enne nende hoiatusi...aga ilmselt saarel elava inimese kogemus tuulesuundi, kiirusi jms tõlgendada). Aga neil vaesekestel on Hiiumaal ainult üks punkt, mis neile andmeid edastab. Ja see Ristnas, suure mere ääres. Nii ongi, et suvel näitab ilmateade Hiiumaale vaid +15C aga tegelikult on nt Kõpus (10 km Ristnast) hoopis 25 plussi. Ja vihma sajab ka suht harva (on olnud suvi, kus mandril pidevalt ujutas ja meie kõrbesime).

Nii ka talvel. Kui AK ütles õhtul, et meil -4 öösel, siis samal ajal näitas meil kraad juba -14C




Ja kui ma oleks nüüd turist (suvel näiteks) ja ilmateade mulle need vähesed plussid on lubanud, siis ma siia lihtsalt ei tuleks. Kurb, et neile siia rohkem ilmapunkte pole antud.



Mõned pildid veel..üks õhtul kodus tehtud, teised täna hommikul kooli juures

1 kommentaar:

Annu ütles ...

nii ilus:)